myTaste.se

Söndags brunch med efter längtade tjejer



Idag klockan 12 så åkte jag hem till Fanny för en knytis brunch. Och jag säger bara herreeee vad gott. Så värt att göra en knytis istället för att betala typ 250 kr för en brunch i stan. Billigare men lika mysigt, plus att har man brunch hemma kan man sitta i mjukis byxer, haha. Så kul att träffa dessa tjejer igen då de varit i Asien och Australien i drygt 3 månader. Har saknat dem så mycket ♥
 
Och vill bara inflika på denna au pair grej också. Jag pratade med familjen från Denver igen igår och de sa att de ville ha mig! Yay! Jag ska prata med deras nuvarande au pair ikväll, sen skulle vi bestämma officielt. Åh, hoppas, hoppas, hoppas nu alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0