myTaste.se

Playa de las Americas



Nu har vi varit här i tre dagar och har gjort absolutly nothin' haha. Bara legat på stranden och stekt hela dagarna, förutom idag efter 12.00 ungefär. Började känna mig väldig varm så gick tillbaka till hotellet, såg att jag är kräftröd på rumpan. Inser snabbt att jag glömde smörja in rumpan och hatar genast mig själv. Nu ligger jag här i sängen och typ hatar mig själv så fort jag vill ligga på rygg... 

Shoppade i alla fall idag (om ni som jag bor bredvid Los Cristianos, GÅ INTE in dit, det fanns ingen shopping alls) på en gata vi kallar mini vegas, för allt lyser. Gick in i pull&bear, bershka, strandivarius, mango och zara. Köpte lite på berskha. Jeans och en kläning. Mycket intressant. 

Imorgon ska vi upp på Teide är det tänkt. Tredje största vulkanen i världen. Sen är det typ tänkt att vi ska (jag) snorkla på måndag i Atlanten. Lite sugen på att testa surfing också men vi får se vad plånboken tillåter, hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0