myTaste.se

Glada miner och celsius i vår solen



Idag var en av de bättre dagarna. Började dagen med 30 min sovmorgon, sen jobba i en supermysig förskoleklass (jag fick till och med massa hej då kramar), när jag ska ta en promenad så börjar solen skina och nu sitter jag här i sängen och har precis haft ett online möte med andra blivande au pairer via EFs hemsida. Kan inte alla dagar vara som denna? haha. 
 
Hur som helst så har familjen i the hamptons som jag skrev om hört av sig nu och vill skypa med mig. Dock blev jag lite syrak över att de pratar med 3 au pairer samtidigt. Liksom hallå finns det ens bättre folk än mig? haha. Kom på att det bara är 4 månader kvar tills den preminilära utlandsflyttet, får typ ont i magen... Av glädje så klart! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0