myTaste.se

New year's resolution 15'

 
I år har jag bestämt mig för att mitt nyårslöfte är att må bra!
Jag ska bli hälsosamare och inte se mat som en hobby. Har jag tråkigt tillexempel så testar jag ett nytt recept, hehe. Utan jag ska hitta en ny hobby. Kanske börja fota igen? Eller lära mig ett nytt språk kanske? Jag får känna mig efter.
Jag ska sluta vara så feg hela tiden, ibland blir det fel och det är okej.
Jag ska sluta slösa energi på ohälsosamma relationer och fukosera på de bra relationer jag har istället. 
Jag ska bli mer spontan och inte tänka på allt det negativa som jag har en tendens att göra. Utan jag ska se det positiva ur allt istället.
Och jag ska dokumentera allt jag kan. Jag insåg nyss att jag har knappt några bilder från 2014 och det känns så tråkigt så här i efterhand att inte ha bilder att se och minnas. 

Kommentarer
Postat av: Ketty

Oj, det där var nästan lite läskigt! Det är nästan på pricken hur mina 2015års löften/mål ser ut. Jag är också väldigt duktig på att tänka på det negativa istället på allt bra som finns i mitt liv!
Hoppas du lyckas uppfylla dessa löften!

Gillar förövrigt din blogg mycket! :)

Svar: Jo det har gått så länge! Har inte ätit socker sen nya året och jag har redan mer bilder av 2015 än hela 2014 haha :D
Malin Sundström

2015-01-14 @ 15:55:31 - http://kajthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0