myTaste.se

River Island

Har så länge velat ha ett par sådana här skor. Ända sen som de blev "populära". Men har aldrig hittat några som var billiga nog eller snygga nog. Men nu när jag var och handla lite på rean så såg jag dessa på River Island och de var nedsatta till 149 kr!? Jag kommer ihåg att jag kollade på dessa förut för ett tag sen men köpte de aldrig, så nu när de var på rea så var jag tvungen att slå till!
 
Från något till något helt annat.. Hur sjukt är det inte att imorgon är sista dagen på 2014. Detta år har varit så bra med några få hål. Jag började året med att bli dumpad, tog körkort, tog studenten, sprang mitt första lopp, levde en stund som deprimerad arbetslös för att sedan få mitt första jobb. Detta år har varit ett av dem bättre. Det finns så många vänner som jag inte fören detta år på riktigt fått kontakt. Men jag är sten säker på att 2015 kommer bli ännu bättre. 2015 ska bli året som jag tar träningen och kosten på allvar, springer mitt första 10 k lopp, åka som au pair ifall allt går som jag vill och året jag fyller 20 aka systemetålder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0