myTaste.se

Filippa K och löwet

Mina favoriter från Filippa K's vårnyheter // Filippa K's kollektion för rörstrand 
 
Har suttit och drömt mig bort på filippa k's hemsida i nästan 1 h nu. Vad som bara skulle vara ett litet TBC test inför USA blev en allergisk reaktion och nu måste jag åka in på löwet på måndag för röntga lungorna. Jag bara visste att det var något skumt när armen svulna upp och gjorde ont så fort man rörde sig (doktorn sa att det skulle hände, men inte i vilken utsträcking). När jag kom tillbaka idag så kollade bara sjuksyster på min arm och sa "jag tror vi ska hämta en doktor.. " och försvann. Armen gör fortfarande sk***t ont. Hoppas det går över snart. Dessutom måste jag vänta med att börja arbeta tills på torsdag pågrund av smittrisk av barn. Så himla tråkigt att missa 4 träningar och 4 arbetsdagar. Men som pappa sa, det är bara att bita i det sura äpplet. 
 
När allt är över ska jag trösta mig med att köpa muggarna från filippa k/rörstrand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0