myTaste.se

Actionfilm på E4an

Gud jag blev så sjukt panikslagen igår och är fortfarande i chock typ. En civilpolis bil krockade med en bil när de var påväg att stanna en annan bil på motorvägen igår. Som tur var så blev ingen skadan, men civilpolisens bil blev total kvadad! Det är ett under att den som körde inte dog, utan klarade sig med bara nackont. 
 
Det som var kaos var att alla 4 filer hade helt stop och mitt i allt det skulle 5 nya polisbilar fram som skulle jaga i fatt den bilen som den första polisbilen jagade, plus 2 ambulanser som skulle till olyckan. En ambulans hamnade precis bakom mig och jag fick typ panik för att jag satt helt fast mellan alla bilar. Jag såg säkert ut som en yr höna där inne i bilen. 
 
En stor diss till er som stannade och fotade mitt i vägen! Nu var det ju ingen som var allvarligt skadad, men sjukt dåligt gjort i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Tobbe » DIY, vardag, åsikter & mycket mycket mer.

Hej där! Du har länkat din blogg i mitt inlägg. Jag har nu sammanställt och länkat dig i mitt senaste inlägg. :)

Jag har även lagt upp 3 stycken fina överraskningar, så kika gärna in senaste inlägget och se överraskningen som kanske är din? :)
Kram!

2015-01-18 @ 16:55:33 - http://tobbees.com
Postat av: tommy

obehalgligt :(

2015-01-18 @ 22:40:56 - http://investerasmart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0