myTaste.se

Förvirrad au pair

Nu snackade jag med den svenska familjen igår och det gick jättebra enligt mig. Det flöt på jättebra bortsett från en del tekniska problem med skype och internet. Men det visade sig att vi hade en hel del gemensamt med både intressen och anknytningar till städer i Sverige. Tråkigt nog så hade deras kordinator sagt att de ska prata med minst 3 st och jag var den första. Så nu kommer inte jag höra nått på flera veckor. Men jag hoppas att alla andra suger så de vill ha mig för jag gillade verkligen den här familjen! De bodde typ lite som på landet i the hamptons och de såg det som negativt men jag vill ju det, haha. Alltså bo på landet eftersom jag är lite lantis. Men jag tror inte hon trodde mig när jag poängterade att jag bor mitt i skogen no where haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0