myTaste.se

Snö och första dagen på jobbet

Just nu pirrar det i magen (fast egentligen inte lika mycket som jag trodde att det skulle göra). För ungefär en timme sen så ringde VRE och gav mig mitt första uppdrag som vikarie. Jag ska åka till en en förskola på norra sidan av stan och jobba 12.00 till 16.00. Det är "bara" fyra timmar så det ska nog klara av som en mjukstart. Men det värsta är att det är en ny kund för VRE så jag känner nästan lite press för att få dem att stanna kvar, haha. Jaja, jag åker dit med all positiv energi jag har så blir det som det blir. Nu ska jag dock göra lite lunch och äta innan jag behöver åka. Kanske sova lite också eftersom jag vaknade så tidigt.
 
PS: (SPOILER) Jag såg nyss på nya avsnittet av the originals och OMG vad freya är badass! Jag har en väldigt stark känsla av att hon och Rebekah kommer bli värsta teamet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0