myTaste.se

Harry's biff och godis ångest


Min middag igår på harrys i märsta. JÄVLAR va god biffen var!!! Helt perfekt röd, perfekta pommes och rödvinssmör från himmelriket. Pappa tog en hamburgare och den såg ju heeelt, ångrar typ att jag inte tog den... 
 
På tal om mat. Hela Januari var jag helt fri från onyttigheter och jag mådde så bra! Sedan i Februari så blev jag bjuden på chips och jag tog emot som en liten belöning att jag klarat Janruari. Det skulle jag inte gjort... Jag äter dok fortfarande inte McDonalds och Lösgodis. Men det blir typ en lussebulle (ja, vi har kvar) varje dag jag kommer hem från jobbet. Vilket är så jobbigt men jag kan typ inte hjälpa det. Därför ska jag köra en strikt månad igen! Från och med nästa måndag (sämt, I know) för att styvfarmor fyller år imorgon, sen minkusin och i helgen blir det vin sedan länge planerat. Men efter det, då jäklar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0