myTaste.se

Home Spa

Skulle egentligen till gymmet idag, men eftersom ingen kunde skjutsa mig fick det bli en hemma kväll. Kanske var lika bra med körkorts teorin och alla prov som kommer snart. Jag tog i alla fall tillfälle i akt och tog hand om min kropp och själ. Tvätta, scrubba och ansa hela kroppen! Använde mig av en hudvårds serie av märket rituals som jag fick av farmor. Riktigt bra! Luktar jättegott och huden får en riktigt babyskin finish. Att ta hand om kroppen och känna sig fräsh är ju minst lika viktigt som att träna, hehe. Var skönt iaf. 
 
Imorgon därimot SKA jag till gymmet. Har inte bestämt mig än om jag ska gå på pass eller träna själv. Har bokat upp mig på sats nya transformer pass. Verkar lite läskigt dock när man är ute i gymmer och instruktörer tittar på alla inviduelt. Jag gillar att smälta in i bakgrunden. Tränar jag själv ska jag ge mig på Ida Wargs run challenge. Nu ska jag fan få kondition! Vem vet, jag kanske gör båda. Jag har inge liv nuförtiden så kan lika gärna fördriva tiden på gymmet.
 
Nu blir det paradise hotel i alla falll. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0