myTaste.se

THE HAMPTONS

Okej, den nya familjen jag har blivit matchad med bor i freaaakin HAMPTONS i New York! Alltså, OMG jag bara känner att denna familj måste jag ha! Familjen är dessutom svensk, hur bra!? Dem vill ha någon som kan umgås med barnen så de lär sig bättre svenska. Rummet dem har att erbjuda till sin au pair har eget badrum, WALK IN CLOSET och stort som fan. Sa jag att huset är ett beach house? Blir alldeles pirrig i kroppen. Hör inte familjen av sig snarast (vi har bara blivit matchade) så hör jag av mig! 
 
Alltså jag ser typ framför mig hur jag blir BFF med Kim Kardashian under hennes sommrar i the hamptons och rockar New Yorks elit alá gossip girl. Det bara pirrar i kroppen nu, det är typ nu som det börjar bli mer och mer verkligt att det kommer att hända. Nu när jag redan pratat med en familj. 
 
PS: Huset på bilden är inte deras, men det ligger i samma område. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0