myTaste.se

Fifty shades of grey


Igår var ju alla hjärtansdag. Jag firade med en av mina bästa vänner. Vi såg på fifty shades of grey först i täby sen åkte vi hem till henne och såg på mello med hämt sallad. Riktigt mys! Sen kom en till kompis och vi såg på kärleksfilmer som gick på TV och mådde allmänt dåligt, haha. 
 
Innan vi såg filmen läste jag massor av olika saker på facebook att den var dåligt, den var bra, det var massa könshår osv. Jag själv kan intyga om att det var verkligen massa könshård. Grey var typ inte ens lite trimmad men Ana hade en "bra" mängd eller vad man ska säga. För er som har läst boken, den var verkligen som boken. Dem hade inte ändrat någonting. Det ända jag stör mig på är att de hade hoppat massa scener i början, så allt kändes jättesnabbt. Det var typ hej, ska vi ta en kaffe? sen på direkten STAY AWAY. Inom loppet av ty 4 minuter, så är det ju riktigt inte i boken. Men utan att avslöja för mycket. 80 % sex, 20 % handling. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0