myTaste.se

Dagens To Do List

 
Idag är nog första dagen på länge som jag faktiskt fått ganska mycket gjort. Jag har skottat snö, kollar på alla avsnitten jag hade kvar av awkward, städat rummet, lärt mig småttingarnas ramsa, betalat räkningar  och sorterat alla "viktiga" papper i en pärm. Känns ganska skönt. Kanske för att jag äntligen gjort en lista och bestämt mig för att följa den. Annars får jag aldrig saker gjort, hehe. Nu ska jag åka till löwet och röntga mig. Håll tummarna för att jag inte åker av vägen med bilen, imorse när jag skjutsade min syster till skolan så hade flera stycken redan krockat. Vi får hoppas att det har blviti lite mindre halt fram tills nu. 

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Uff då, det är läskigt att köra när det är så halt :/

2015-02-02 @ 16:27:52 - http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0