myTaste.se

Au Pair

 
För det första har jag precis blivit frisk efter en period av magsjuka. Så hemskt! Jag hade helt seriöst glömt bort hur hemskt det är att vara magsjuk, jag kände mig på riktigt döende varje gång jag kräktes. Men nog om det. Vet ni vad jag precis gjorde? Jag pratade med en familj från Livingston, NJ nyss om att vara deras Au Pair. Så jävla nervöst stunden innan. Själva samtalet gick super och mamman var jättegullig. Dumt nog så hade det blivit en bugg i matchningen så våra scheman matchade inte alls! Jag blir typ ledsen och funderar seriöst på att skita i allt jag ska göra i sommar bara så jag kan åka till dem, haha. Jamenar, titta bara på bilden. Så ser ungefär alla hus ut i deras område... Man ba hello Ameriiiiicaaaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0