myTaste.se

Hemmadag med påskpynt och papper



Idag blev det en skön hemma dag. Har haft så himla ont i ryggen i några dagar nu så gick till min granne som är massör. Herregud vad ont det gjorde men nu känns det bättre i alla fall. Vi ska köra en runda imorgon också för att få bort det helt och hållet. Det var nått ichiasnerven, men jag fattar inte hur jag kan ha fått det... Nu är jag jätteöm i ryggen dock, men bättre det än att inte ens kunna gå, haha.
 
Planen för idag är att vila ryggen, läsa igenom massa papper och böcker inför au pair grejen, städa rummet och kolla igenom garderoben inför spanien resan. Minns att jag slängde massa kläder efter sommaren nu, så måste nog inhandla lite. Just nu sitter jag och kollar på Netflix orginal serie Bloodline, fattar inte så mycket men har bara sett dem 30 första minuterna av första avsnittet. Ska försöka påsk pynta lite också innan jag åker till Märsta för att träna småttingarna. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0