myTaste.se

Frukost för kungar

Färsk pressad juuice, Lipton yellow, solrosbröd med ost och kalkon, bacon, blåbär och bananpannkakor.
 
Eftersom jag börjar 13.00 idag så fick det bli en stor brunch, så jag slipper gå hungrig i skolan. Jag älskar att äta frukost! Speciellt stora maffiga måltider. Jag hatar att bara ta yoghurt med flingor, det måste vara lite lyx. Om jag fick bestämma hade jag ätit frukost till både lunch och middag med. 
 
För er som aldrig hört talas om bananpannkakor är det jättelätt att göra och mycket nyttigare än vanliga. Nackdelen är bara att man inte kan göra de så stora.
 
Recept: 1 portion
1 banan och 2 ägg (är ägget stort räcker det med 1)
 
Mosa bananen och vispa i äggen och stek som pannkakor. Supergott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0