myTaste.se

success is a journey not a destination

 
 
1,5 timmes kondtion idag. 30 min intervall på bandet och 1 h Dance aerobic. GUD vad jag älskar den klassen och GUD vad jag älskar instruktören. Jag kan vara på superdåligt humör men 1 h dance aerobic med Jesper och allt är som bortblåst. Dessutom känns det inte ens som en klass på ett gym, det känns mer som en klass man betalat för på ett dans center. Så duktig är han. Har dock hört rykten om att han är professionell dansare, så det förklarar saken.
 
Jag har hur som helst börjat träna inför 1 mil nästa sommar. Jag har alltid velat springa midnattsloppet, tjurruset och tjejmilen. Nu jäklar ska det hända. Till en början följer jag ett spring schema från tidningen iform. Jag körde samma schema förut inför vårruset förra året. Det funkar super så jag kör igen. Är på vecka 4 nu och så himla kul att märka resultat! För 1 vecka sen hade jag aldrig kunnat springa totalt 6 min!?!? Man blir ju bara ännu mer taggad. Här hittar ni schemat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0