myTaste.se

Antagning

 
Uppsalas universitet
 
Min kropp gör uppror just nu. Jag kan inte sitta, inte ligga, inte vila, inte gå, jag kan inte göra någonting. Jag är rastlös men ändå slut. Det är bara att vänta. Om några timmar får jag veta ifall jag kommer in eller inte. Jag har sökt till Uppsala, Lund och Karlstad. Samtliga ekonomie kandidatprogram. Jag hoppas så klart på Lund, för det är dröm skolan. Men Karlstad skulle också funka, med tanke på hela min släkt som bor där. Och Uppsala är så nära att jag kan bo kvar hemma. Najs att inte behöva ta studie lån. Men kollar man på skolorna så är ju Lund och Uppsala helt klart coolare. Lite mer Hogwarts style.
 
Jag tror helt ärligt att jag inte kommer komma in på Lund, men man kan ju alltid hoppas. Kommer jag inte in så blir det högskoleprovet i vår och ett till försök till hösten. Jag är ju bara 18 så världen går inte under bara för att jag inte kommer in nu. Men nästan.. hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0